Trafostanice PET® pro nízké podjezdy a vnitrobloky
Úspora: efektivní plánování trasy bez objížděk, odpadá nutnost snímání vedení, dostupnost některých stanovišť ve vnitroblocích apod.
Jedním z významných aspektů volby stanoviště trafostanice je i jeho dostupnost, která limituje dopravu prostorově rozměrnějších trafostanic na místo. Pro návoz trafostanice je nezbytné zajištění odpovídajícího průjezdného profilu po celé trase. Omezení mohou představovat podjezdy, různá energetická i telekomunikační vedení, ale i lesní a parkové porosty. Pro trafostanice vyráběné a převážené v celku mohou být problémem zejména komunikace nižších tříd i intravilán měst a obcí.
Oddělení skeletu a základové vany dává trafostanicím PET® v tomto ohledu významnou výhodu. Maximální výška nejvyššího dílu (nadzemní části) 2530 mm umožňuje na běžném nákladním voze podjezd většiny mostů, vedení, průjezdů i dalších překážek na komunikacích nižších tříd i bezproblémový průjezd po lesních cestách. Při použití sníženého valníku lze dosáhnout profilu mírně přes tři metry.
Kioskovou trafostanici PET® je možné dopravit a instalovat i na stanoviště pro jiné kiosky velmi obtížně dostupná, nebo zcela nedostupná. Velkou úsporu představuje i volba krátké trasy bez objížděk, bez snímání vedení a prořezávání porostů.
Zajímavým příkladem je úprava distribuční sítě ve městě, kdy může být výhodné (v některých případech jde o jedinou možnost) umístění trafostanice do uzavřeného vnitrobloku ve starší uliční zástavbě.
Dalším logistickým oříškem bylo umístění kioskové trafostanice PET® MINI 300d do areálu zámku ve Žďáru nad Sázavou.
PET® STANDARD 350d Znojmo – Havlíčkova
celková výška | 3580 mm |
výška vany | 1000 mm |
vn technologie: | ORMAZABAL GA 2K 1TS-C |
transformátor: | 400 kVA |
nn technologie: |
RST 10xx/4835 |
více zde |